søndag 26. april 2009

Eg Hev Blogg tar nå forslag!

Forslag

Du leste riktig! Om du da ikke er dyslektiker og leste "Eg Hev Bog går i forlag!" noe som er helt feil. Faktisk er jeg ikke sikker på om det er noe som heter "Eg Hev Bog", og om det finnes, snakker vi da om skinkebog eller annen bog?

Uansett, hvis du har noe brenner for, eller ønsker å lære mer om, men ikke klarer å få satt i perspektiv, eller du har rett og slett en GENIAL idé som du like godt vil gi bort så bare e-mail meg på bent_noddy@hotmail.com eller send meg en melding på Facebook.

Vit at jeg har både smak, moral og tidsbegrensning, så jeg gidder ikke gjøre en attensiders dekning på hvorfor pedofile er dritkule. Om det da ikke er fullstending ironisk ment og de atten sidene er av lånerstørrelse. Du vet, lånere. *knis*

Inntil da, STAY REAL BITCHES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar