søndag 26. april 2009

Flere Youtubekomikere: Derrick Comedy!

Her er en ny gruppe fra min prisbelønte* serie om youtubekomikere! Derrick Comedy er en gruppe på fem personer fra Ny York by som lager noen helt geniale sketsjer.

(*prisbelønt av meg som "Nettets Fordømt Beste Artikler Noensinne, Fy Feite!")

WQXR: The Cool Breeze:


Daughters:


Men det stopper ikke der. Gutta (og jenta, det er en jente som er med) har også produsert sin første spillefilm, som visstnok har fått ekstremt gode kritikker. Den ble først vist i januar i år, og hvis jeg noen gang finner den, så skal jeg leie/kjøpe den.

Mystery Team:

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!!!!!!!! Mystery Team. XDDDD Fy fader, det går ikke an XDDD hahahahha!! Jeg er såå med på å se den XDDDD *døøø*

    XD likte også daughter videoen XDDD hahah xP <3

    > iz julie

    SvarSlett
  2. Haha, ler meg ihjel!

    "NO, my OTHER daugther" :D

    Stiff

    SvarSlett
  3. "Were actually TRAPPED in this studio" :D

    SvarSlett